Baba-mama BALLerina edzés

Anyukák és babák (2 hónapos kórtól óvodás korig) ajánlott, szülés utáni torna. Segít visszanyerni eredeti súlyunkat, és babánk is jól érzi magát, miközben mi tornázunk.

A baba-mama tornán azok az izomcsoportok kerülnek középpontba, amelyeket a mindennapos teendők során szinte alig használsz, viszont ezek az izmok felelősek a tested harmonikus és fájdalommentes működéséért. Így az órák után sokkal könnyebben veheted majd az anyasággal járó fizikai kihívásokat!

– Hogyan kell elképzelni az órát?
Jártál már a BALLerinak edzésemen? Hát pont ugyan így, csak most a gyermekek is ott vannak velünk. Az órán egy pilates labda van a segítségünkre.

  • Halk a zene (Ne zavarja a gyerekeket )
  • Nagy figyelmet fordítunk a hasizom regenerálására
  • Nem egyforma az edzettségi szintünk ezért mindenkinek mutatok könnyített és nehezített verziókat
  • Nem a kicsikkel tornázunk (hacsak nem használod viccesen súlynak épp). Ők életkoruknak megfelelően azt csinálnak, amit szeretnének (alszanak, labdáznak, játszanak vagy Velünk tornáznak)
  • Cél, hogy a gyermeked és Te is, egy szuper programnak fogja fel!

– Mikor lehet elkezdeni ?
Normál szülés esetén 6 héttel a szülés után, császármetszés esetén 12 héttel a szülés után.
(Ovi, suli szünet esetén nyugodtan hozd Magaddal nagyobb gyermekedet is)

– Mit hozzak Magammal?
Edzőcucc, víz Magadnak! Babának kispléd, játék, bármi amit Magatokkal vinnél egyébként is Neki

Ha bármi kérdésed van az órával kapcsolatban, fordulj hozzám bizalommal.
Brigi