Gerincfitnesz

A mindennapos terhelés során megviselt gerinc számára a gerinctorna és változatai igazi felüdülést jelentenek.
Ezeken az órákon a gerinc átmozgatásával, a gerinc stabilitásában és mobilitásában résztvevő izmok erősítésével, a rövidülésre hajlamos izmok aktivizálásával, nyújtásával foglalkozunk.
Az egyoldalú terhelések (munka, sport, hobbi) miatt létrejövő izomerő és nyújthatóság különbözőségének javításával megtanuljuk a helyes testtartást, beépítjük a mindennapi funkcionális helyzetekbe, mozgásokba (pl.: állás, helyzetváltoztatás, ülés, sport).

Az óra fő célja:
▪︎a gerincpanaszok megelőzése, enyhítése (nyak-, hát- derékfájás), rendszeresen végezve hosszabb távon a kiváltó okok megszüntetése
▪︎a gerinc tartószerkezetének megerősítése
▪︎az izomegyensúly megteremtése, mely egyfajta izomfűzőt kialakítva védi a gerincet
▪︎a helyes testtartás kialakítása

Hatása:
▪︎megszűnnek az izomfájdalmak
▪︎a test visszanyeri rugalmasságát
▪︎szebb tartást eredményez
▪︎élénkül a vérkeringés, ezáltal jó hatással van a szervezet vérellátására (légzés, emésztés, ízületek/csontok/porcok táplálása)
▪︎formálja az alakot, feszessebbé teszi az izomzatot
▪︎növeli a testtudatosságot
▪︎hat a lelkünkre is, növeli önmagunk jobb elfogadását, az önbizalmunkat, javítja a hangulatunkat

Gerincfitnesz óráimat a klasszikus gerinctorna, a dinamikus gerincfitnesz, a mobilizáció, az NMPT és a stretching gyakorlataiból állítom össze a csoport igényeihez, edzettségi szintjéhez igazítva.
Ajánlom mindenkinek, aki gerinccel született 🙂 és szeretné még néhány évtizedig rendeltetésszerűen, fájdalom nélkül használni testének tartóoszlopát.

Az órák min. 4 fő esetén indulnak, és max. 10 fő tud részt venni. Bejelentkezést minden órára kérek, az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
+36 20 499 6977
panczelevatrainer@gmail.com
Vagy a stúdió weboldalán IDE kattintva.

Szeretettel várlak, Évi