Várandós torna

Kismamák figyelem!
A mozgás elengedhetetlen része életünknek egészségünk szempontjából, amikor viszont nem csak magunk, hanem gyermekünk egészsége és fejlődése is a mi feladatunk a mozgás talán még fokozottabb figyelmet igényel.
Ez alatt a 9 hónap alatt azonban nem csinálhatunk akármit, speciálisan összeállított mozgásforma szükséges, hogy éppen megfelelő mennyiségű és minőségű gyakorlatokat végezzünk.
Nem csak testünknek, lelkünknek is fontos a mozgás! A várandósság sok örömteli pillanata ellenére megterhelő lehet lelkünk számára ez az állapot. A mozgás nem csak stresszlevezető, de endorfint, azaz boldogsághormont is termel, mely által felszabadultabbak, tehermentesebbnek érezhetjük magunkat.

A terhestorna előnyei:

  • A várandósság, vajúdás fáradalmainak csökkentése.
  • Kismama formában maradása.
  • Magzat fejlődésének megsegítése.
  • Visszér, ödéma kialakulásának csökkentése, elkerülése.
  • Feszültséglevezetés.
  • Szülés utáni regenerálódást gyorsítja, testileg-lelkileg egyaránt.

Terhestorna tematikája:

  • Bemelegítő, keringés fokozó blokk az óra első felében.
  • 1-2 perces kis szünet.
  • Erősítő blokk az óra második felében.
  • Relaxáció, légzéstechnika tanulás a levezetés.

Amit hoznod kell:
Kényelmes edző ruha, azaz bármi amiben kényelmesen és könnyedén mozogsz kivéve a cipőt (!), viszont zokni szükséges.
Illetve víz és törülköző a higiénia fontossága érdekében! És persze a lelkesedést se hagyja otthon senki! 🙂

Fontos!
Konzultálj az orvosoddal, hogy semmi kivetnivaló ne legyem azzal kapcsolatban, hogy tornázz, ill. töltsd be a 12. hetedet a terhességben!
Amint ezek megvoltak, várlak szeretettel!

Barbi